چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

                                

حریم خصوصیه طرفداران دو آتیشه منچستر یونایتد                      



نظرات شما عزیزان:

sina
ساعت3:33---15 خرداد 1391
سلام من آپم یه سر بزن مرسی فعلا بای.

mohammad jordan
ساعت14:56---4 خرداد 1391
site khoobi dari.tashakor mikonam az davatet.khoshhal misham bazam behem sari bezani

تنـــــــــــــها
ساعت18:51---3 خرداد 1391
سلام من طرفدار دو اتیشه یونایتدم
ممنون که به وبم سر زدی
لینکیدمت لطفا با اسم تنـــــــــــــها لینک کن
ممنون


تا ابد منچستر
ساعت4:45---2 خرداد 1391
لطفأ چند تا عکس از رونی بذارین، عکسهاس توپش رو بذارین، میخوام یه کلیپ درست کنم ازش، درست کردم میفرستم واستون که بذارید تو وبلاگ همه ببینن. مرسیپاسخ:تا چند روز آینده حتمأ این کار رو انجام میدیم. کلیپت درست شد واسه ما هم بفرست

رضا
ساعت20:31---1 خرداد 1391
زنده باد منچستر

Mahsa
ساعت17:48---29 ارديبهشت 1391
درود بر شما دوست گرامی!
به خاطر حسن انتخابتون بهتون تبریک میگم،زنده باد منچستر یونایتد!
ازتون دعوت میکنم از وبلاگ من هم دیدن کنید.
به امید پیروزی های همیشگی برای شیاطین سرخ جزیرهبدرود


ضد مسی
ساعت19:44---27 ارديبهشت 1391
سلام هادی جان اومدم به وبت از الان که خیلی خوشگل شده....اگه مطالب هم بزاری عالی میشه من تو انگلیس طرفدار یونایتدم راستش از اینکه قهرمان نشدیم هم خیلی ناراحت شدم ممنون که منو لینکیدی من هم لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.loxblog.com

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog